Friss topikok

Indafotó képek

Az egyetlen értelmes választás.

2010.08.09. 09:44 kkp

Nyilvántartásba vett minket az OVB

Most már muszáj lesz nyerni.

http://valasztas.hu/hu/onkval2010/509/509_1.html

És ráadásul külön megtiszteltetés, hogy olyan vicces nevű csapatok közé kerültünk a névsorban, mint a Phralipe Független Cigány Szervezet Országos Szervezete - Központi Szervezet és a Nemzeti Munkáspárt.

106 komment · 1 trackback

A bejegyzés trackback címe:

https://kutyopressz.blog.hu/api/trackback/id/tr592208927

Trackbackek, pingbackek:

Trackback: Három helyen indul a Kétfarkú 2010.08.10. 20:18:01

Két polgármester-jelöltet és egy főpolgármester-jelöltet indít a Magyar Kétfarkú Kutya Párt az őszi önkormányzati választásokon. Victora Zsolt Budapest első embere lenne, Szegeden Kovács Gergő indul a városvezetői tisztségért, a VII. kerületben pedig Mogá…

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

ex-dr. vuk 2010.08.09. 10:17:18

De miert kulturalis kozhasznu?

kkp · http://mkkp.hu 2010.08.09. 10:18:42

A sima kétfarkú kutya egyesület nevet visszadobták, mondván nem fejezi ki a céljainkat kellően. Pedig dehogynem.

prefektus 2010.08.09. 11:15:30

azert az a MACIFÉSZ, na az nem semmi :D

JokerZ 2010.08.09. 11:17:56

Magyarországi Cigányok Független Érdekvédelmi Szövetsége

MACIFÉSZ

anyám borogass :D

BF79 2010.08.09. 11:26:58

Valahol elvesztettem a fonalat. Legyetek olyan kedvesek elmagyarázni, hogy miért szeretne a MKKP indulni az önkormányzatin? Évek óta követem a munkásságukat, eddig viccesnek is találtam, de ezt már kevésbé. Mire jó ez?

50-es anyuka 2010.08.09. 11:28:48

Plusz egy szavazó :)
Tegnap észrevettem, hogy a szépkorúak kedvence, smukkandor indul...
A legkevesebb, hogy a trollokra szavazok, főleg a kétfarkúakra ezek után :D

Gabor73 2010.08.09. 11:36:26

Magyarországi Cigányok Független Antidemokratikus Szövetsége

...aztán jön a vadász is :)

nem1rem1 2010.08.09. 11:37:04

Hmmm, valami hiányzik a listáról... Mintha valami kócos egyetemistából álló törpepárt is indult volna a parlamenti választásokon, valami Fiatal Demokraták Szövetsége, vagymiarák... Most meg nem állítanak jelölteket, hanem hagyják, hogy a megagiga KDNP lenyomja őket?

Nyilván beijedtek a Kétfarkú Kutyáktól. Érthető is...

Analfa Béla 2010.08.09. 11:37:24

Eddig csak cigányképűekről hallottam. Ez a maciarc nekem új.

Analfa Béla 2010.08.09. 11:39:49

Hagyót is először az OVB vette nyilvántartásba, azután a főügyészség. :D

nem1rem1 2010.08.09. 11:43:01

@nem1rem1: Viszont újra három kisgazda párt meg két szociáldemokrata. Ráadásul ezek közül egy-egy únióként...

Kisebbségi szervezet vagonszámra, kisgazda- szociáldemokrata- és keresztény pártok zsákszámra.

Anya és Kétfarkú Kutya csak egy van!

kubatov_kommunista 2010.08.09. 11:43:48

Csak halkan megjegyzem hogy a listán nincs rajta a FIDESZ.
Biztos, hogy ez az önkormányzati választások induló pártok listája? :D Nem valami másik lista? :D

Amúgy hajrá!

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 11:50:08

@BF79:

Javítani a a hazai állapotokon. Eddig csupa abszurditás volt minden, ideje hogy legyen egy józan hang.

A Kétfarkú Kutya par excellence jól megfogható, értelmezhető és – mindenképpen a más pártok által összehordottakhoz képest – eszményiesíthető is.

Öreg Sam 2010.08.09. 11:51:51

Valami konzumidióta "szakértő" politológus(?) véres-komolyan oda nyilatkozott,hogy káros a KKP léte a magyar társadalomra,mert torzitja a választások eredményét!!!
Noooormáális???
Hajrá KKF!
Hajrá Izland!
Világ kétfarkúi egyesüljetek!
Azért néha vannak rémálmaim éjszaka csengető,fekete lefüggönyzött autókban érkező (nem Pobeda,inkább Ódi) "kérdezőbiztosokról".
Tagságit hol lehet kérni?
Mindenképpen 100 alatti sorszámot akarok!

nem1rem1 2010.08.09. 11:58:30

@Öreg Sam: Hol??? Szeretnék egy jót röhögni, linket lécci!

abender 2010.08.09. 12:01:32

Ez most humoros, meg ötletes szerintetek, és cseppet sem elcsépelt? Ennek mi értelme? Évszázadokon keresztül milliók küzdöttek a demokráciáért, be akarjátok bizonyítani, hogy rosszul tették? Pár év recski kőfejtés után is lenne kedvetek viccelődni?

nem1rem1 2010.08.09. 12:06:10

@abender: Nézd, azzal tisztában vagyok, hogy egy ilyen Kétfarkú Kutya húsz-huszonöt évvel ezelőtt simán sintérkézre került volna. De pusztán azért, hogy nyíltan lehessen fityiszt mutatni a politikusoknak, még rencerváltani sem lett volna érdemes, nemhogy agyatlanul betagozódni az egypárt helyett a több-idiótapártok alá.

Megértem én az aggodalmadat, elvégre ha létezik eltüsszentett királyság, akkor nyilván reális a félelem az elröhögött demokráciától. De talán nem azokon kéne a nevetségességet számonkérni, akik röhögnek, meg a kilátszó seggeket sem azoknak kell szégyellniük vagy elhallgatniuk, akik úgy látják, hogy meztelen a király.

Ianas 2010.08.09. 12:07:55

@abender: Ha tény, hogy rosszul tették, ez ki fog derülni. Ha a demokrácia működőképes, akkor meg ezek a vadhajtások tűnnek el. De Magyarország egyelőre úgy tűnik, kissé alkalmatlan a demokráciára, pl. normális, épeszű nép nem ad 2/3-ot egyetlen pártnak se, mindegy, hogy bal vagy jobb.

Öreg Sam 2010.08.09. 12:09:52

@abender:
No látod,éppen a magadfajtáktól vannak rémálmaim :)
A lefüggönyzött audikról,a recski kőfejtőről,nomeg rólad álmodom,mikor verejtékkel ébredek.
Valaki egyszer azt találta mondani:
Akinek van humora,mindent tud.
Akinek nincs,az bármire képes....
Ezt már leirtam valahol,de ismétlés a tudás anyja.

yanchi345 2010.08.09. 12:13:18

@abender: Nem, ez nem humoros, ez végtelenül szomorú. Mármint az, hogy a Kétfarkú Kutya ígéretei semmiben nem különböznek az "igazi" pártokétól. Ez, amit itt látsz, maga a demokráciáért való küzdelem. És - hála Istennek - egyelőre még nem te szabod meg, hogy a demokráciáért ki megy Recskre. De én úgy gondolom, hogy - még ha a hatalom meg is torolja a gúnyolódást - megéri küzdeni.

nem1rem1 2010.08.09. 12:15:51

@Ianas: 1987-ben fehérterror fenyegette a népi demokráciát. 2002. óta a csaló komcsik ássák alá nemzetpógári rencerünket, mer' eleinstandolták a hazát az igaz magyaroktól. Osztán a fidesznácikok is veszélyeztették a valódi demokratákat a lopásban, míg a radikális jobberek demokratikus szabadságjogaikat védték a liberálisoktól.

Most meg a fehérek, vörösök meg feketeruhások után itt lebeg felettünk a tarkabundás humorterror veszélye.

És képzeld, van, aki ezt úgy le tudja írni, hogy közben nem röhögi el magát...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 12:16:03

Azt hiszem a Párt tartozik választóinak azzal, hogy világossá tegye, amikor Kétfarkú Kutyáról beszél, Kétfarkú nőstény, azaz punciskutyáról beszél. Az embernek kell tudnia, hogy kire, mire szavaz. Sokakban fölmerülhet ugyanis annak a lehetősége, hogy amikor a Párt Kétfarkút (kutyát) emleget, pusztán eufemizmushoz folyamodik, ami ha igaz, közönséges kutyapártról van szó. Ilyen kétséget nem lehet hagyni a választóban. Mielőbb egyérteműsítendő, hogy a (z egyik) farok, semmiképpen sem kan kutya hímtagjára tett utalás, hanem olyan, melyet mint minden műküdő demokráciban a kutya, ideértve nem föltétlenül persze, de mintegy bizonyító erővel a punciskutyát, egymás mellett és esetenként más-más irányban, sőt sebességgel csóválni képes. E nyilatkozat elmaradása esetén kételyek üthetik fö a fejüket és még pártszakadás is lehetséges. Megtörténhet, hogy a következetesek megindítják az Igazi Kétfarkú Kutya Pártját. Az egységet pedig fontos megőrízni. A kérdéses nyilatkozat kiadása nem tűr halasztást.

Ianas 2010.08.09. 12:29:19

@nem1rem1: Mondjuk a humorterror kemény. Bár ezt a szegedi hegy-fixációt nem igazán értem. :D

abender 2010.08.09. 12:29:25

@yanchi345: Nem, ez nem a demokráciáért való küzdelem. Ez csdak kibicelés.

Karnamantra 2010.08.09. 12:31:11

A kopogtatócédulákat hova lehet leadni majd személyesen? A Galériába?

Ianas 2010.08.09. 12:31:13

@A Nép - Te vagy!: Na mondjuk ez igaz. Bár, ha általánosan beszélünk a kétfarkú kutyáról, akkor mindenképp igaz a kétfarkúság a nőstényekre és a hímekre is. A többit Rád bízom.

abender 2010.08.09. 12:33:08

@Ianas: Normális, épeszű ember nem rajong kritika nélkül semmiért. Még egy Kétfarkú Kutya Pártért sem.

Ianas 2010.08.09. 12:33:53

@abender: És hogy kellene igazán küzdeni a demokráciáért szerinted? Mi a helyes módszer? Beállni a sorba, elfogadni a szabályokat, majd ugyanazt a korrupt, kétszínű és hazug játékot játszani, mint a többi párt, vagy felhívni az emberek figyelmét, hogy ez nem is igazán demokrácia -- mert abban az ehhez hasonló abszurditásnak nincs helye.

Ianas 2010.08.09. 12:35:00

@abender: Senki sem rajong értük, röhögünk a dolgon, mert ugye ez egy ún. vicc. (Azért mondjuk a kisfiamért rajonghatok feltétel nélkül, vagy az nem tartozik bele a semmibe?)

abender 2010.08.09. 12:36:05

@Öreg Sam: Magamfajta? Miért, milyen a magamfajta? Én csak szkeptikusnak látom magam.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 12:37:19

@Ianas:

Hacsak eufemisztikus szellemben az általad utalat kétfarkú kankutyát nem nevezik egyesek háromfarkú kutyának. A Farok definiálása pártszempontból sem meg nem kerülhető, sem el nem odázható.

A népnek tudnia kell, hogy a „farok” mit takar.

spinat 2010.08.09. 12:37:34

@Ianas: hát tudod te, hogy a szegény árva szegediek hogyan szánkóznak?
A körtöltésen gumimatraccal! Ha ezen nem kéne változtatni, akkor min?

spinat 2010.08.09. 12:39:55

@A Nép - Te vagy!: Na erröl nekem megint a Neoprimitiv jutott eszembe:

Hegyes cipö, tompa fa rock,
Jönnek gyalog az angyalok,
Sok táncos lábat hoz a rock (te farok)
Leszállt az este tegnap reggel,
Ide már rímet nem tudok
(oh when tha Saints)

nem1rem1 2010.08.09. 12:41:13

@abender: No és mi lenne hát az Igazi Küzdelem a Demokráciáért? Fizetett aktivistává válás? vagy a vezér-zombisodás? Esetleg az elefáncsonttoronyba költözéses viszolygás? Molotov-koktélozás?

Kérem szépen, adjál módszertani tanácsot! És légyszi jelöld meg nekünk, megtévedt demokrácia-veszélyeztetőknek az igazi demokrácia valódi letéteményesét (személy v. párt)!

Ianas 2010.08.09. 12:43:31

@spinat: Hmm. Viszont én meg nem tudok Kukutyinszántódon raftingolni... A lehetőségek végtelenek.

spinat 2010.08.09. 12:46:00

@Ianas: ez a párt már csak ilyen korrupt, Szegedröl jönnek és hát ismered a mondást a maguk felé hajló szentekkel, vagy hogy van ez.

nem1rem1 2010.08.09. 12:46:19

@abender: Ugye 2002. óta hangoztatod ezen nézetedet, mikor is családok szakadtak, munkatársak pofozkodtak a pártvezérük védelmében? Vagy 2006-ban is, mikor minden párt minden hüje ígéretét bekajolta mindegyik hívük? Vagy 2010-ben, mikor lényegében lehetett választani a lopós töketlen korrupt banda meg a velünkcsakjobblehetminden 2/3-a között?

Tudod mit? Az a demokrácia, amit az MKKP meg tudna dönteni, nem is érdemelné meg az életet... Ezen gondolkozz el!

Ianas 2010.08.09. 12:47:07

@abender: Inkább csak sótlan. Hogy jut eszedbe Recsket emlegetni az MKKP kapcsán? :D Ez olyan, mintha valakinek a Mici Mackóról a GULAG jutna eszébe. Na jó, némiképp sántít a hasonlat, de azért a lényeg marad.

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.08.09. 12:48:57

Érdekel, hogy hova lehet leadni kopogtatócédulát?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 12:50:18

@spinat:

Valóban, valóban de hol a Kutya?

Mondjuk ez egyben filozófiai kérdés is, hogy u.i. a lényeg a Kutya, vagy a Farok? Ugyanakkor lesznek akik szerint ezt fölvetni eleve eltévelyedés, amennyiben Kétfarkú Kutyasági – azaz párthű – megközelítésben álprobléma a kérdés, hiszen a kettő elválaszthatatlan és pontosan összeforrottságában kínálja azt amire a hazának szüksége van: a Kétfarkú Kutyát.

Ianas 2010.08.09. 12:50:53

@S'hark: A helyi MÉH telepen, de csak nagyobb tételben.

Ianas 2010.08.09. 12:51:56

@A Nép - Te vagy!: Ez a kettő egylényegű. Olyan, mint a részecske meg a hullám. Nem vagy-vagy.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 12:52:00

@S'hark:

Kutyus szájában kis kosárral értejön.

(Oda lehet bedobni.)

68nyara 2010.08.09. 12:53:02

Nem hiszem, hogy pont az a pár(ezer) ember veszélyezteti a demokráciát aki az MKKP-ra szavaz. A görbetükör meg nem árt senkinek. Ezzel együtt szerintem félre értettétek abender recski mondatát. Az arról szólt, hogy Recsk után (és az után a rendszer után), nem szép dolog viccelni a demokráciával.

Az viszont nem tetszik, hogy az MKKP lelkes hívei is ugyan azt a "mindenki hülye aki nem ránk szavaz" mentalitást kezdik felvenni, mint a többiek. Ez pont az, ami hiteltelenné teszi az egészet.

vércseharcsa 2010.08.09. 12:53:22

Abender,

"...te nyuszi - mondta a medve elgondolkozva - te szopni jársz ide ugye!?..."

ez a vicc megvan?

Öreg Sam 2010.08.09. 12:53:57

@abender:
Igazad van,nem helyén való kifejezés tőlem,meghasonlok,hirtelen felindulásból pötyögtem.
Egyet viszont (nem) minden él nélkül mondanék: ha belenézel egy tükörbe (akár görbe is),és nem neked tetsző dolgot látsz,az nem a tükör hibája...

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.08.09. 12:54:37

@Karnamantra: ok...vettem.

@Ianas: ne adj ötleteket, mert sokan kimennek egyéb pártoktól, és megelőznek minket

Elkeveredett 2010.08.09. 12:55:18

Pár hónapja még az volt az MKKP álláspontja, hogy ez csak utcai performansz, semmi valódi politika.
Mi változott azóta?
(Oké, azóta jött az Orbán-bulla.)

nem1rem1 2010.08.09. 12:55:54

@S'hark: Szerintem hamarosan megjelenik a Hogyan segíthetek? menűpontban.

Ianas 2010.08.09. 12:57:51

@68nyara: Hö? Erre hol találtál utalást?

A demokráciával, az angol királynővel és a skótokkal ugyanúgy lehet viccelni, mint bármi mással.

A baj az, ami miatt a "nagy" pártok olyan kiválóan működnek, és ami pl. most is 2/3-ot hozott (függetlenül attól, hogy ez jó-e vagy sem), hogy az emberek szeretnek mindent (magukat, a problémáikat, a pártjukat és a választott királyukat) túl komolyan venni. Képtelenek elvonatkoztatni a mindennapi gondoktól, és nem szentségként tekinteni bizonyos dolgokra. Ez pedig oda vezet, hogy látszólag paradox módon épp képtelenné válnak racionálisan gondolkodni.

A demokrácia egy államforma. Most épp ez van, volt más, lesz más, semmivel se szentebb, mint bármi. Ezért értelmetlen ez a vita :).

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 12:58:02

@68nyara:

A demokráciával nem is (bár a demokráciák sohasem komolykodóak), de a magát annak tettető recsk-a rendszerrel annál inkább! Aki szerint demokrácia működik nálunk, semmiképpen se szavazzon a Kétfarkú Kutya Pártra.

abender 2010.08.09. 12:59:15

@Ianas: Évek óta így gondolkodik a többség. Mire kell felhívni a figyelmet?

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 13:00:09

@Ianas:

Bocs, bocs, bocs. Nem államforma. Politikia berendezkedés/rendszer. Államforma az az, hogy királyság, köztársaság, ilyenek.

nem1rem1 2010.08.09. 13:00:47

@68nyara: A vitának, különösen a blog-jellegű tömör üzenetváltásnak elengedhetetlen (nehéz szó) velejárója a sarkítás.

abender kartács sem úgy gondolta szerintem, ahogy végül leírta, és nem is úgy, ahogy te lefordítottad magyarról-magyarra. Mi, a hívek meg nem úgy gondoljuk, hogy hülye, aki nem az MKKP-ra szavaz, hanem úgy, hogy hülye az, aki attól az elmebetegtől félti a demokráciát ebben a tízmilliós bolondokházában, akinek egyáltalán van egyéni és kollektív betegségtudata.

És aki nagyon komolynak érzi a humor veszélyét, az kap tőlünk zsákszámra jobbat-rosszabbat, hadd ízlelgesse...

S'hark · http://nekedvan.blog.hu 2010.08.09. 13:01:07

@CukorFalatka: tényleg jó a program, ha valaki politikai programnak gondolja

Ianas 2010.08.09. 13:01:47

@A Nép - Te vagy!: Bocs. Mikor írtam, már gyanakodtam, de nem néztem utána. Bár szerintem ez a distinkció némiképp túlzó. (Pl. létezhet köztársaság demokrácia nélkül?)

nem1rem1 2010.08.09. 13:04:07

@abender: Nem "kell". Az MKKP-val csak "lehet".

A legutóbbi választáson csak a "Tavasszal szavazz fasszal" mozgalomhoz csatlakozva lehetett, erősen korlátozottan és még korlátoltabban.

Most tessék választani!

nem1rem1 2010.08.09. 13:05:36

@Ianas: Népköztársaság népi demokráciával pölö?

Ianas 2010.08.09. 13:05:38

@abender: Talán mégsem, mert akkor a jelenleg uralkodó pártok (nem csak most, de az elmúlt ciklusokban is) már eltűntek volna a süllyesztőben a hülyeségeikkel együtt.

Ianas 2010.08.09. 13:08:45

@nem1rem1: Ott van mindkettőn a "népi" prefix, és mindkettő eufemizmus. A hangalak hasonlít, a jelentésnek meg semmi köze a "köztársaság" jelentéséhez.

(És mint látod, még a népi köztársaság is maga után von egy népi demokráciát, a kettő mindenütt együtt jár.)

abender 2010.08.09. 13:15:21

@nem1rem1: Nem mondok nevet vagy pártot, mert nem vagyok fizetett aktivista. Különben is önkormányzati választásokra készülünk, én nem tudhatom kik indulnak nálatok, mik történnek a közvetlen környezetedben, elégedett vagy-e a helyi vezetőkkel vagy sem.

A vezér zombisodás pedig nálam azt jelenti, amikor beállni egy véleményvezér mögé jófejség, egy picit is kritizálni meg nem.

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 13:16:20

@Ianas:

Hogyne létezhetne! Mondok egy (már nem létező) példát. Román Szocialista Köztársaság. Vagy a mostaniak közül az afrikai országok nagy többsége. Vagy, hogy nem menjünk túl messzire (ha azt tesszük még megugat a Kétfarkú Kutya), Magyar Köztársaság. Utóbbiról persze sokan viotakoznénak, merthogya formai kellékek ott vannak, de én úgy látom a dolgot, hogy a létező rendszer leghasznosabb (mert tényszerű) osztályozása az lehet? áldemokrácia. És persze monarchiák meg gyakran demokráciák.

abender 2010.08.09. 13:21:38

@Ianas: "Inkább csak sótlan. Hogy jut eszedbe Recsket emlegetni az MKKP kapcsán? :D Ez olyan, mintha valakinek a Mici Mackóról a GULAG jutna eszébe. Na jó, némiképp sántít a hasonlat, de azért a lényeg marad."

Svéd kalózpárt, Izlandi legjobb párt, MKKP - egyikük se tapasztalta meg milyen a diktatúra. Így értettem.

Ianas 2010.08.09. 13:23:18

@A Nép - Te vagy!: Point taken, bár a banánköztársaságokat nem tekinteném köztársaságnak. A demokratikus monarchia jobb példa, bár ezekben az esetekben is érzek némi túlzást az elnevezésben, hiszen a királynak vagy -nőnek nincs sokkal több hatalma, mint egy köztársasági elnöknek, innentől meg tekinthetjük őket de facto köztársaságnak, bár nem úgy hívják magukat.

Ennek megfelelően van tehát szerintem:

- demokratikus prezidentális köztársaság
- demokratikus monarchisztikus köztársaság
- végtelenféle álköztársaság áldemokráciával vagy anélkül.

abender 2010.08.09. 13:24:59

@vércseharcsa: "Abender,

"...te nyuszi - mondta a medve elgondolkozva - te szopni jársz ide ugye!?..."

ez a vicc megvan?"

Azt mondod ne is számítsak értelmes vitára, mert csak trollok vannak itt?

abender 2010.08.09. 13:27:15

@Öreg Sam: "Egyet viszont (nem) minden él nélkül mondanék: ha belenézel egy tükörbe (akár görbe is),és nem neked tetsző dolgot látsz,az nem a tükör hibája..."

Ez fordítva is igaz. Én is csak tükröt tartok, még ha nem is görbe az a tükör.

Ianas 2010.08.09. 13:28:13

@abender: A kalózpárt nem viccből jött létre, szóval ne keverjük ide. Vannak célkitűzéseik, ennek megfelelően egy teljes értékű párt.

A viccpárt vagy az MKKP viszont viccből jött létre.

De mindemellett amit írsz, úgy tűnik, abból az implicit feltevésből indul ki, hogy aki nem élt diktatúrában, annak már nincs is jogalapja a saját eszközeivel harcolni a demokráciáért vagy a szabadságjogokért (amelyek tágabb értelmezéséért küzd pl. a kalózpárt az olyan diktatórikus rendelkezések ellenében, mint amit Sárközy vert át a francia parlamenten.)

Ne felejtsd el, hogy a demokráciáért folytatott évszázados harcot nem pártok, nem aktivisták és még csak nem is a nép vívta ki, hanem tudósok, művészek (köztük humoristák), akik vették a bátorságot, hogy eszmei szinten támadják a rendszert.

És én abban is biztos vagyok, hogy nem a demokrácia a történelem végállomása, különösen nem az a forma, ahogy most kinéz.

Jenyei 2010.08.09. 13:29:28

Én valahogy így emlékszem:
"sok táncos lábat visz a rock (besz a rock..)

nem1rem1 2010.08.09. 13:30:06

@abender: Mindenáron nyomatod ezt a troll-dumát?

Itt ilyen a vitastílus. A Magasságos, Szent & Felkent demokratikus pártok módszerei közül pedig az egyik kedvencem, mikor a vitatkozó partnert diszkreditálák, mert nem tudnak / nem akarnak érdemben vitatkozni.

Most mondjam azt, hogy nekem te tűnsz trollnak, aki szőrmentén a demokrácia megdöntését vízionálja néhány vicc miatt, alaptalan kijelentéseket tesz, az értelmes kérdésekre nem válaszol, de igyekszik bebizoinyítani minden provokatívabb komment kapcsán, hogy itt mindenki bolond, egyedül ő igazi villamos?

Nem mondom, juszt se! Vitázzunk inkább! De ne a stíluson, és ne a nickeken!

Jenyei 2010.08.09. 13:30:26

és még annyi:
"fából van a munkásököl, és oda csap, ahol a víz"

nem1rem1 2010.08.09. 13:34:31

@abender: "A vezér zombisodás pedig nálam azt jelenti, amikor beállni egy véleményvezér mögé jófejség, egy picit is kritizálni meg nem."

Igen, én is pont így értettem. Ebben leglább végre egyetértünk!

A többire meg nem válaszolsz, vagyis arra, hogy ha nem az MKKP, akkor ki, és hogy miről lehet felismerni.

Csak tagadsz. És szerinted ez a demokrácia.

Az MKKP ellenben pozitív programot hirdet. Ez pedig a demokrácia kikezdése.

Aha, értem, vagyis izé...

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 13:34:39

@Ianas:

Ha nem bánod, ezek mond mellékvágányok, egyre távolabb attól amiről szó volt. A lényeg az, hogy az államforma édeskeveset mond a politikai berendezkedés természetéről. A kettőnek nics köze egymáshoz. Nem ritka tévhit azt gondolni, hogy van, de tévhit.

És semmiképpen se feledkezzünk meg a legfontosabbról: a kiút minden tökéletlenségből így is, úgy is csak és kizárólag a Kétfarkú Kutyaságban keresendő. (Államforma?)

nem1rem1 2010.08.09. 13:35:16

@abender: "A vezér zombisodás pedig nálam azt jelenti, amikor beállni egy véleményvezér mögé jófejség, egy picit is kritizálni meg nem."

Igen, én is pont így értettem. Ebben leglább végre egyetértünk!

A többire meg nem válaszolsz, vagyis arra, hogy ha nem az MKKP, akkor ki, és hogy miről lehet felismerni.

Csak tagadsz. És szerinted ez a demokrácia.

Az MKKP ellenben pozitív programot hirdet. Ez pedig a demokrácia kikezdése.

Aha, értem, vagyis izé...

Ianas 2010.08.09. 13:41:24

@A Nép - Te vagy!: OK :).

Amúgy szerintem boldogok a sajtkészítők.

spinat 2010.08.09. 13:48:56

@Jenyei: gondolom minden koncerten máshogy volt :)

spinat 2010.08.09. 13:52:43

Don´t follow leaders
watch the parking meetows

A Nép - Te vagy! (törölt) · http://www.kibulizottorszag.net 2010.08.09. 13:56:57

@Ianas:

Valamikor azok voltak, de nagyon összevesztem a fő sajtásszal.

Customi 2010.08.09. 15:05:26

Gratulálok, és sok sikert a továbbiakban! Reméljük, lesz ebből még nagyobb győzelem is később, elvégre értelmes pártokból híján van az ország, de Veletek felcsillant a remény.

Szóval, kitartás! :)

vércseharcsa 2010.08.09. 15:07:47

@abender:

Nem feltétlenül:) bár arra már láttam példát, hogy a mű értetlenkedő kartácsot a blogközönség szénné szivatta.

A MKKP pedig szerintem jól parodizálja az ÖSSZES politikus és párt hülyeségét.

kuki123 2010.08.09. 15:13:15

"Phralipe Független Cigány Szervezet Országos Szervezete"

erre van eszük hogy az állam nyakán élősködjenek
és támogatásért álljanak sorba.

Ringlósztár 2010.08.09. 15:36:45

Nem értem, mi változott 1990-ban?
Addig az MSZMP KB a Hazafias Népfronttal közösen mondta meg, ki lesz a képviselő, 1994-ben, 2002-ben és 2006-ban az MSZP és az SZDSZ KB, 1998-ban Torgyesz és Orbán, 2010-ben már egyedül Orbán is meg tudta oldani a feladatot.
A mezei szavazóknak Magyarországon soha a legkisebb beleszólásuk nem volt a parlamenti képviselők összetételébe, csak arról dönthettek, melyik központi bizottságra adják le a voksukat.

68nyara 2010.08.09. 15:50:21

@Ianas: Mire, hol találtam utalást? Nem én mondtam, hogy a demokráciával recsk után nem szép dolog viccelni, hanem abender. Én csak fordítottam magyarról-magyarra, mint azt nem1rem1 is megjegyezte.

A vicc különben baromi komoly dolog, na azzal nem lehet viccelni. Sokminden mással igen. Aki meg megsértődik rajta, az így járt.

Nem az MKKP-ra fogok szavazni, de ettől még drukkolok neki.

"Evezőstengeralattjáró pályát a körútra!"

Ahmet · http://www.tinylittlebigthing.blog.hu 2010.08.09. 16:05:46

Bármilyen szintű MKKP siker egy reménysugár, hogy van esélye ennek az országnak a túlélésre.

A szerelő 2010.08.09. 16:22:46

gratula :)
az idióta demokráciaféltőkön meg beszarok :) a vallások után a második legnagyobb átverés ez a mostani, demokráciának titulált szélhámosság. amíg a tömegek manipulációjával történik a szavazatszerzés, addig nem beszélhetünk demokráciáról. ja, és tisztességes jogrendszer valamint független, lelkiismeretes igazságszolgáltatás nélkül sem.
hajrá mkkp! :)

portis · http://www.online-szallas.com 2010.08.09. 16:29:02

@spinat:

A szegedieknek igenis joguk van a hegyhez!
Ősi hegy éhség munkálkodik az alföldi emberekben a honfoglalás óta, aminek kielégítése nem tűr többé halasztást.
Bizakodással tölt el bennünket az a tudat, hogy mi szegediek nagy lehetőség előtt állunk, hiszen ma jóformán mindenki egyet akar Szegeden: Hegyet!

Dr. Fred Edison 2010.08.09. 16:40:51

@Ringlósztár: Pont ez a lényeg, hogy ha az egyik rosszul teszi a dolgát, akkor elzavarod a rákba. És mivel nem akarnak elzavaródni(mert szeretnének még többet lop..tisztességesen kormányozni), ezért elvben tanulnak ebből, és a következő egy kicsit jobban dolgozik majd. Persze mindenképp el lesznek előbb-utóbb zavarva, de ezt szerencsére nem tudják.:-)
A lényeg hogy ez múkodik, nyugaton egész jó kis demokráciák találhatóak. Elvben semmi akadálya, hogy mi is kövessük őket, de ehhez nem elég a sült galambot várni, az emberek gondolkodásmódjának is fejlődnie kéne.

Például úgy, hogy a Kétfarkú Kutya Pártra szavaznak, mert ők már olyan szinten vannak, hogy mindent meg tudnak csinálni, csak meg kell őket választani, és minden lesz, érted minden!!!!

nem1rem1 2010.08.09. 18:03:36

@volánrulz: Ja, bizony! Sőt, a "Magyar Demokratikus Únió" is! A "Kisgazda Polgári Szövetségpárt" meg pláne!

nem1rem1 2010.08.09. 18:04:44

@Ahmet: Van, aki szerint pont ellenkezőleg: Halálra röhögjük magunkat...

Miizu 2010.08.10. 21:37:14

SEGÍTSÉÉÉG

vidéki vagyok, ott nincs mkkp-s jelölt

Hogyan tudnék az mkkp-nak adni kopogtatót? (lakcímet azért nem változtatnék..)

fovarosi.blog.hu · http://fovarosi.blog.hu 2010.08.10. 23:57:04

Gratulálok a nyilvántartásba vételhez!

ex-dr. vuk 2010.08.11. 10:18:28

@kkp: Nem egeszen vilagos, hogy mi koze van a valasztasi bizottsagnak a nevhez (amig az nem serto vagy ilyesmi).

ex-dr. vuk 2010.08.11. 10:21:19

@BF79: Miert ne?
Megmutatjak, hogy banalis egbekialto baromsag igeretekkel is lehet valasztason indulni (es jol szerepelni), mint a tobbi part (akik ugyancsak egbekialto faszsagokat igergetnek).
Mi a kulonbseg? Semmi.
Ez is egy parodiaja a jelenlegi politikai helyzetnek.

sirsteve 2010.08.11. 14:14:32

Debrecenben nincs véletlenöl egy jelöltjük, mert itt is híján vagyunk ám egy hegynek, ingyen sörnek és az örök életnek.

Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2010.08.11. 14:31:18

Kedves Kétfarkú Kutya Párt!

Nagyon megtetszett a színvonalas és előremutató programjuk. Azt hiszem, a sok megtévesztett, gyalázatosan pártoskodó honfitársunk végre rádöbbenhet, hogy az eddig favorizált politikai csoportosulásaik mindenben alulmúlják a Kétfarkú Kutya Pártot, és korrigálják buta döntésüket.

Tetszésemet nemcsak szavakban, hanem egy sikerpárt építéséhez nélkülözhetetlen nagyvonalú anyagi támogatásban is szeretném kifejezni. Magam tényleg komoly támogató szeretnék lenni, ezért indulásnak 50 000 000,- Ft-ra (ötvenmillió forintra) gondoltam - az már csinos összeg, sok hasznos dologra lehet fordítani.
Az nyilvánvaló számomra, hogy a másoknál látott adomány-elfogadás a Kétfarkú Kutya Párt esetében nonszensz lenne, ezért az egyetlen természetes módszert, az adományosztást preferálják. Tehát ebből következőleg magánlevélben megadnám a bankszámlaszámomat, ahová lehetőség szerint 2 munkanapon belül szíveskedjenek átutalni a bőkezű támogatási összeget.
Azt a döntésükre bízom, hogy kiemelt, gyémántfokozatú támogatóként szeretnének-e szerepeltetni a plakátjaikon, céges levélpapírjukon, a Kétfarkú Kutya Párt hivatalos tévécsatornáján stb. Egyetlen dologhoz ragaszkodom, azt is végtelen szerénységem diktálja: az önkormányzati választások előtt semmiképpen nem járulok hozzá, hogy nevem a pártjuk nevébe bekerüljön (pl.: KKP-JKF: Kétfarkú Kutya Párt-Jermann Kálmán Frakció).

Remélem, szokatlanul gáláns gesztusommal nem hoztam zavarba önöket - arra buzdítom a Pártot, barátkozzon meg a gondolattal, hogy a jövőben hasonló főúri felajánlások érkezhetnek.

Jermann Kálmán · http://jermann.blog.hu 2010.08.11. 14:58:35

Kedves Kétfarkú Kutya Párt!

Miután kiörvendezték magukat a fenti gavallérságom láttán, szeretném a felhőtlen öröm közepette figyelmeztetni önöket a jelöltséggel járó transzparencia valós igényére.
Kérem, ne feledjék, az a sajtó, amely ma jóindulatú kuncogás közepette keresi kegyeiket, holnap ádázul hátba támadja majd a Pártot és képviselőit, ahogy az első koholt vád elhangzik a veszélyt megsejtő konkurencia részéről.
Kérem, készüljenek fel a lehetséges támadásokra. Néhány várható megalapozatlan, aljas állítás:
- a párt szóvivője valójában egyszerű, egyetlen hímtagból álló nemi szervvel (penis simplex) rendelkezik, tehát nincs is két farka;
- ugyanez igaz Bogyóra (?), a kutyájára, aki ráadásul nőstény is;
- a párt tagjai az Auchan áruházlánc alkalmazásában állva készítettek reklámplakátokat;
- a párt titkos programjában nem is a Szíriuszra, hanem a Föld középpontjába tett utazás szerepel az első helyen;
- az MKKP kötelezővé akarja tenni a kizárólag fekete-fehérben történő újság-, magazin-, szórólap- és plakátnyomtatást, illetve televíziózást és mozivetítést. Az otthoni DVD- és videókészülékeket pedig ingyenes csereakcióban - a színes számítógépes monitorok szintén kötelező beszolgáltatása után - fekete-fehér berendezésekre tervezik lecserélni;
- a párt - a megszerzett hatalom birtokában - már 2011-től Szegedet akarja megtenni Magyarország fővárosának, beleértve a Központi Szennyvíztisztító azonnali leszerelését Csepelről, és Algyőre való áttelepítését (erre utal a hivatalos programban a Sopron-Záhony metróvonal vezetése, amely ugye érinti Szegedet);
- a Kétfarkú Kutya Párt maszkulin, elvi alapon elutasítja a hölgyek alapította Kétfarkú Cica Párttal való együttműködést.

Jó Estét 2010.08.11. 15:28:48

En indulok Zugloban szivesen ;)

hacsaturján 2010.08.12. 17:27:11

mint jövendőbeli szalai annamária díjas médiatalány és gyógyszerezett kazán kovács ezúton ajánlom fel stanci néni jéger alsóját valamint szíves közreműködésemet a párt győzelmének oltárára mintegy áldozatképpen a magyar globa tiszteletére, aminőt még nem hordott a föld a hátán.

efery 2010.08.13. 05:49:09

Gratulálok, a Tiétek a voksom! A csepeli szennyvíztisztító szegedi átköltöztetésével NEM értek egyet, az ellen tiltakozok!
Hajrá Magyarország, hajrá Kétfarkú!

Nucciox1/9 2010.08.13. 13:07:35

Egyetértek az indulásotokkal. Bp-i vagyok, a kerületi önkormányzatban érdekelt, ezért ott pártállásom szerint szavazom, de a fővárosi listán számíthattok rám. 1990-ben a kedvenc pártom a MAgyar CIgányok SZOciáldemokrata Pártja volt. Petrasovics Annát támogatták, hogy ne csak MACISZOP-jon, hanem mi is. :D

Az Ezredes 2010.08.14. 09:25:00

Szerintem nemcsak a politika kifigurázása okán meg poénból, hanem RACIONÁLISAN is érdemes a Kutyapártra szavazni.

Arra gondoltatok-e, hogy mekkora népszerűséget jelentene egy "kétfarkú" polgármester a városnak? Először is a választás másnapján megjelenne Szeged a BBC-n, a CNN-en és a többi nemzetközi hírportálon, az egész világ azonnal megtudná, hol van Szeged (azért beszélek Szegedről, mert Budapesten sokkal nehezebb nyerni). A városnak azonnal fiatalos, jófej imidzse lenne Magyarországon és külföldön, teljesen ingyen. Ezt a hirtelen jött népszerűséget pedig egy okos városvezetés (és ne mondjátok, hogy az MKKP tagjai nem azok) maximálisan a város javára tudná fordítani. Űrrepülőtér persze nem lenne, de lenne egy csomó eredeti poénos ötlet, amit ha megvalósítanának, úgy megdobná az idegenforgalmat, amiről nem is álmodott eddig senki.

Kifejezetten JÓT TENNE bármelyik városnak egy kétfarkú polgármester ! Hajrá Gergő, hajrá Zsolt !

Az Ezredes 2010.08.14. 11:42:40

Egyébként Izlandon se kizárólag a hülyéskedéssel telnek a humorista polgármester napjai, Reykjavik is fellendülőben van Jón Gnarr megválasztása óta:

www.nytimes.com/2010/06/26/world/europe/26iceland.html?_r=1

50-es anyuka 2010.08.30. 10:59:11

Hajaj, gyerekek

Egészen tegnapig biztos voltam benne, hogy végre elmegyek szavazni.... a kétfarkúra.

Aztán megláttam a plakátot... és észrevettem, hogy a képen a tag valahonnan ismerős.
Rájöttem, hogy honnan: a médiából.

Hivatásos "médiageci", ahogy mostanság hívják a fiatalok a szakma művelőit...

Így már nem underground, így már nem poén.
Ez így már nem pálya. Nekem nem.

Még egy pihenéssel töltött vasárnap, még egy bojkott a részemről :(
süti beállítások módosítása